2014. október 26., vasárnap

TOLTOTT TOJAS



Töltött tojás:
Ez az étel már az ókori Rómában is kedvelt előétel volt. Ma már egész Európában és Amerikában is elterjedt. Leggyakrabban az összetört sárgáját mustárral elkeverve töltik vissza a fehérjekagylókba. De lehet készíteni majonézzel gazdagítva, tejföllel elkeverve, fűszerezve, apróra vágott sonkával, zöldséggel elkeverve. Vagy lazaccal, kaviárral tölteni...

Forras : innen

Hozzavalok

  • 0 tojás keményre főzve
  • 15 dkg sonka
  • 10 dkg vaj
  • so, bors, piros paprika
  • Majonez:
  • 1 tojas
  • 2 dl étolaj
  • 1 tk.mustar
  • tejfol a kesz majonezhez
Elkeszites

 A tojasokat kemenyre foztem sos vizben,majd hideg vizbe tettem kb,10 percet,hogy a heja konnyebben lejojjon
A sonkat ledaraltam,hozza tettem a tojasok megfott sargajat,a vajat,sot,borsot,paprikat
En tettem bele keves citromlevet de ez kihagyhato...
Habosra kavartam es beletoltottem a fel tojasokba...
Majonezt keszitettem a tojas sargajabol,mustarral es olajjal...
Tettem hozza tejfolt(a tejfol izles szerint)...en tettem bele 4 jo evokanallal...
Egy tal aljaba tettem keves majonezes tejfolt es erre fektettem a toltott tojasokat,a toltelek kerult alulra...
Utana ra kanalaztam a tetejere a tobbi majonezes masszat...
Hutobe tettem...
Lehet disziteni...

 Nalam a diszites nem sikerult jol sem a foto,mert sietnem kellett...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése