2015. május 19., kedd

LENCSEGULYÁS


Hozzavalok


  • 30 dkg lencse
  • 4 szal sargarepa
  • 1 kissebb fej hagyma
  • 2 cikk fokhagyma
  • so,bors
  • 3 babérlevél
  • 1 leves kocka
  • Nokedli :
  • 1 tojas
  • liszt
  • Rántáshoz:
  • 3 evőkanál olaj
  • 1 pupos evokanal liszt
  • pirospaprika

Elkeszites 


A lencset jol megmostam es lecsepegtettem
A hagymat,sargarepat kockakra vagtam
A fokhagymat átpréseltem
Egy keves olajon megparoltam a hagymat es a sargarepat,hozza adtam a lencset, az átpréselt fokhagymat, es felontottem vizzel
Utna beletettem a baberlevelet, sot,borsot, es a leves kockat
Kozben elkeszitettem a nokedlit
Felvertem a tojast es annyi lisztet tettem hozza, hogy kozepes surusegu legyen
Egy kulon edenyben megfoztem es leszurtem
Amikor a lencse es a sargarepa megpuhult, hozzatettem a nokedlit
Vilagos rantast keszitettem az olajbol es lisztbol, es hozza kevertem a piros paprikat
Felontottem keves hideg vizzel, csomomentesre kevertem, majd a levesbol is mertem hozza egy meregeetőkanlnyit, osszekevertem es a leveshez ontottem
Pár percet még egyutt foztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése