2016. augusztus 28., vasárnap

SÓBAFŐTT BORJÚHÚSBÓL




Hozzavalok


  • 1 kg. csontos borjuhus
  • sargarepa(murok)
  • petrezselyemgyoker (feher repa)
  • zellergumo
  • 1 kis fej hagyma
  • szemesbors, so
  • Tárkony mártás :
  • 1 evokanal liszt
  • 4 evokanal olaj
  • tárkony
  • so, pirospaprika
  • citromlé ízlés szerint
  • keves cukor

Elkeszites


A csontos borjuhust jol megmossuk, foni tesszuk, a zoldsegekkel,sargarepa,feher repa,hagyma,zellergumo.
Beletesszuk a szemesborsot,sot.
Amikort felfott,a tuzet mersekeljuk, es addig fozzuk ameddig a csontrol a hus levallik.
Kivesszuk es a csontrol leszedjuk a hust.
Elkeszitjuk a tárkony mártást.
Egy kozepes nagysagu labasban beleontjuk az olajat,megszorjuk a liszttel, picit piritjuk,raszorjuk a pirospaprikat, es allando keveres mellett hozzaadunk annyi huslevet, hogy sem tul suru, sem tul hig martast kapjunk.
Beletesszuk az aprora vagott tarkonyt ( nekem nem volt friss tarkonyom,szaritottal keszitettem),sot,cukrot,citromlevet izles szerint.
Kb. 5 percig fozzuk.
Hagymas tort krumplit keszitettem hozza.
A krumplit hejastol megfoztem,amikor megfott akkor megtisztitottam,osszetortem egy villaval.
Egy kissebb hagymat aprora vagtam,uvegesre paroltam,hozzaadtam a krumplit,soztam,borsoztam,es nehany percig a tuzon kevergettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése