2016. december 22., csütörtök

KOCSONYA NEM ZSÍROSAN



Hozzavalok

  • 4 darab sertés köröm
  • sertésbőr
  • 1 kg. sertéscomb
  • szemesbors
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 fej hagyma
  • 1 tasak zselatin

Elkeszites


A sertes kormoket es a sertesbort jol megtisztitottam, es lesuroltam allando folyoviz alatt.
Utana a kormoket egy eles kessel, hosszaban kette vagtam.
Egy nagy edenyben beletettem a kormoket, sertesbort, es a megmosott sertescombot.
A sertescombot egybe tettem bele.
Fuszereztem, so,bors,fokhagyma,hagyma.
Felontottem annyi vizzel, hogy jol ellepje.
Amikor habozni kezdett, akkor a vizet leontottem rola, es felontottem friss vizzel, annyival ami jol ellepi.
Nagyon lassu tuzon, eppen,hogy gyongyozzon, puhara foztem.
Utana kicsontoztam a kormoket, ugy, hogy a bort is eltavolitottam.
A megfott sertesbort is eldobtam.
A levet leszurtem, hozzaadtam a zselatint amit elore keves vizben feloldottam.
Tetszes szerint utana lehet fuszerezni, de ne tegyunk bele sok sot, mert akkor nem dermed meg.
A kirakott talakban izles szerint fokhagymat tettem preselve, raraktam a kezzel szetszedett husokat, utana raontottem a kocsonya levet.
Reggelig hagytam dermedni, utana egyenkent lefoliaztam, es a hutobe tettam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése