2015. június 7., vasárnap

EPERFAGYLALT


Hozzavalok

  • 30 dkg eper
  • 2  dl tejszín
  • 3  tojás
  • 2/5 dl tej
  • 2 teáskanál epres pudingpor
  • porcukor ízlés szerint

Elkeszites

Az epret megmostam, es kockakra vagtam
Botmixerrel pürésítettem 4 evőkanál porcukorral
A három tojás sárgáját, 2 evőkanál porcukorral kikevertem
A pudingport a tejjel csomomentesre kevertem, hozza adtam a tojasos cukorhoz,es sűrűre foztem
Hagytam hűlni
Habosra vertem a 3 tajasfeherjet, es a tejszint is
Amikor kihűlt a krém , akkor mehet hozza az eper pép , a tojashab, es a tejszinhab
Megkostoljuk, es ha nem talaljuk eleg edesnek, akkor keverhetunk hozza porcukrot
Legalabb 3 orara fagyasztoba tesszuk...

En, az perhez 4 evőkanál porcukrot, a kremhez ,2 evőkanállal tettem...ezt lehet valtoztatni izles szerint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése