2015. június 10., szerda

ZÖLDPASZULY HÚSSAL


Hozzavalok

  • 1  kg zöldpaszuly ( fagyasztott)
  • 30  dkg sertéshús
  • 2 db. sárgarépa
  • 1 fej hagyma
  • 3 evőkanál suritett paradicsom
  • olaj a hagyma parolasahoz
  • so,bors
  • 1  evőkanál liszt
  • zöld kapor
Elkeszites


A hagymat, es a hust kockakra vagtam
Egy edenyben a hagymat uvegesre paroltam, hozza adtam a hust, es egyutt is paroltam, ameddig a hus kifeheredett
Soztam,borsoztam, es felontottem annyi vizzel,hogy ellepje a hust
Amikor a hus felig megfott, hozza tettem a sárgarépat, es tovabb foztem
Amikor a hus, es a sargarepa szinte puhara fott, akkor beletettem a zöldpaszulyt ( a fagyasztott zoldpaszuly, már felig puha) , a suritett paradicsomot, zöld kaport, es keszre foztem
Ha nagyon elfott a leve, akkor vizzel kell potolni...ez attol fugg,hogy milyen surusegure akarjuk kesziteni az etelt...
Vegul, a lisztet csomomentesre kevertem egy keves vizzel, e, az etelhez kevertem
Hagytam meg nehany percet foni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése