2016. április 12., kedd

ZÖLDSÉGES TÉSZTA



Hozzavalok


  • 40 dkg gyermelyi tészta
  • 40 dkg fagyasztott zöldségkeverék
  • Besamelhez:
  • 0, 5 l tej
  • 5 dkg liszt
  • 5 dkg vaj
  • so, bors, oregano, bazsalikom
  • 1 doboz tejföl
  • reszelt sajt ízlés szerint

Elkeszites


A zoldsegeket vegetas vizben megfoztem, de, nem teljesen puhara
Sos vizben megfoztem a gyermelyi tesztat
Elkeszitettem a besamelt :
A vajat felolvasztottam, hozzakevertem a lisztet, hozzaontottem a hideg tejet, es allando keveres mellett besuritettem
Hozza adtam a sot,borsot,oreganot,bazsalikomot
Amikor langyosra hult, hozzakevertem a tejfolt, es ezt a martast osszekevertem a kihult zoldseggel
Egy kozepes tepsit kikentem olajjal es behintettem zsemlemorzsaval
A megfott teszta felet a tepsibe tettem, es rasimitottam a zoldseges martast,meghintettem reszelt sajttal, utana erre ratettem a teszta masik felet, ezt is megszortam reszelt sajttal, es elomelegitett sutobe keszre sutottem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése