2016. október 28., péntek

CSOKIS KEVERT SÜTI



Hozzavalok


  • 1 bögre cukor
  • 2 bögre liszt
  • 2 tojás
  • 1 bögre tej
  • 1/2 dl olaj
  • 1 sutopor
  • 10 dkg csoki
  • 4 evőkanál kókuszreszelék
  • 1 tasak vaníliás cukor
  • 2 kk. kakaó

Elkeszites


A cukrot a tojasokkal habosra kevertem, en kezi mixerrel keszitettem.
Hozzaadtam az olajat, es azzal is kevertem nehany percig.
Utana, felvaltva hozza adagoltam a tejet, es a sutoporral elkevert lisztet.
A csokit lereszeltem, es, a kokuszreszelekkel egyutt a tesztahoz kevertem.
Egy tepsit kiolajoztam, es liszteztem.
A teszta 3/4 reszet, a tepsibe simitottam.
A maradek tesztahoz hozzakevertem a kakaot,es a teszta tetejere tettem.
Egy fogpiszkaloval szethuzogattam a kakaos masszat.
Elomelegitett sutoben keszre sutottem.
Amikor kivettem, meg forron meghintettem vanilias porcukorral.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése