2016. október 7., péntek

KÁPOSZTA FŐZELÉK HURKÁVAL



Hozzavalok


  • 1 kozepes fej zöldkáposzta
  • 1 kis fej hagyma
  • zold kapor
  • 1 ek. liszt
  • so, bors
  • olaj a hagyma parolasahoz
  • kevés ecet ( izles szerint)

Elkeszites


A kaposztat megtisztitottam a kulso levelektol, kettobe vagtam, kivettem a torzsajat es kockakra vagtam.
A hagymat aprora vagtam.
Az olajban a hagymat uvegesre paroltam, hozzatettem a kockakra vagott kaposztat.
Soztam,borsoztam izles szerint.
Osszekevertem,felontottem keves vizzel, es kozepes langon hagytam parolodni.
Kozbe-kozbe belekavartam,hogy ne suljon oda, ha kell vizzel lehet potolni.
Amikor a kaposzta mar szinte puha beletettem a zold kaprot.
A lisztet csomomentesre kevertem vizzel, es amikor a kaposzta megpuhult besuritettem.
A legvegen keves ecettel savanyitottam.
Amikor az ecet is benne van, akkor nem kell tovabb fozni.
En, most hurkaval talaltam, de, lehet melleje : fasirt,kolbasz,sult szalonna,sult hus.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése