2016. szeptember 20., kedd

SZALONNÁS HAGYMÁS RÁNTOTTA



Hozzavalok

  • 6 tojás
  • so, bors, piros paprika
  • kápia paprika ( izles szerint)
  • 1 nagy fej hagyma
  • 2-3 szelet szalonna

Elkeszites

A szalonnarol a bort levagtam es kockakra vagtam.
A hagymat felszeleteltem.
Egy serpenyoben beletettem a szalonnakockakat, es kicsit megpiritottam.
Utana kiszedtem, es a megmaradt szalonna zsirjaban uvegesre paroltam a hagymat, ha a szalonnaszir nem eleg akkor potoljuk olajjal.
Fuszereztem, soval, borssal...a soval vigyazni kell, mert a szalonna is sos...
Az uvegesre parolt hagymara visszatettem a szalonnat, a felkockazott kápia paprikat, osszeforgattam, es vegul hozzaontottem a villaval felvert tojasokat, es allando keveres mellett mesutottem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése