2016. november 11., péntek

BABÉRLEVELES KRUMPLILEVES



Hozzavalok


  • 1/2 kg serteshus (lehet comb, karaj)
  • 60 dkg krumpli
  • 1 fej hagyma
  • só, bors, pirospaprika
  • babérlevél
  • 1 leves kocka (elhagyhato)
  • olaj a hagyma parolasahoz

Elkeszites


A hust kockakra , a hagymat pedig aprora vagtam.
Keves olajon a hagymat uvegesre paroltam.
Beletettem a a kockazott hust, es egyutt addig paroltam ameddig a hus kifeheredett.
Fuszereztem, so,bors, pirospaprika, leveskocka, babérlevél.
Felontoottem annyi vizzel, hogy jol ellepje a hust.
Kozben a krumplit megpucoltam, es kockakra vagtam.
Amikor a hus mar szinte keszre puhult, akkor hozzaadtam a kockazott krumplit.
Potoltam annyi vizzel, amennyire suru levest akartam kesziteni.
Lehet surubben, vagy higabbra kesziteni, ki ahogy szereti.
Kozepes tuznel addig foztem, ameddig a krumpli is puha lett.
Talalas elott hagytam kb. 20 percet, hogy az izek osszeerjenek...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése