2014. december 6., szombat

RAKOTT KÁPOSZTA


Hozzavalok

  • 1 kg zöld káposzta
  • 0, 5 kg darált sertéshús (comb, lapocka)
  • 4 evőkanál rizs, keves vegeta
  • 1 fej hagyma
  • 2 evokanal suritett paradicsom
  • so, bors, keves piros paprika
  • olaj
  • 4 dl tejfol
  • keves zsemlemorzsa

Elkeszites


 A hagymat kockara vagtam es keves olajon megparoltam
Hozzaadtam a daralt hust,fuszereztem soval,borsal,paprikaval,keves vizet adtam hozza es puhara paroltam,ha fozes kozben elparolog a viz,es a hus meg nem puha,akkor meg vizet toltunk hozza
A vege fele hozza adtam a suritett paradicsomot
A rizset enyhen vegetas vizben puhara paroltam
A kaposztat kockakra vagtam es keves soval,vizzel,megparoltam
Amikor minden megfott,akkor hozzafogtam lerakni a hozzavalokat
A daralt hust osszekevertem a fott rizzsel,ha meg szukseges,akkor fuszerezzuk izles szerint
Egy tepsiben,jenaiban,vagy olyan edenyben retegezzuk amit a sutobe tehetunk
En, egy magas falu edenyben keves olajat tettem es meghintettem zsemlemorzsaval
Az elso reteg kaposzta
Utana a egy reteg rizses hus,amit jol meglocsolunk tejfollel
Megint kaposzta,rizses hus,tejfol
Ezt addig ameddig elfogy a rizses hus es a kaposzta is
A felso reteg nalam kaposzta volt,amit szinten tejfoleztem
Utana sutobe tesszuk,amig a teteje pirulni kezd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése