2014. december 21., vasárnap

KRÉMES SÜTI


Hozzavalok

  • Teszta :
  • 4 tojás
  • 30 dkg cukor
  • 1 pupos evokanal kakao
  • 20 dkg liszt
  • 10 evokanal viz
  • 1 sütőpor
  • Krem :
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 2 tasak vaníliás cukor
  • 4 tojás sárgája,
  • 4 dl tej
  • 4 evőkanál liszt
  • Tetejére :
  • 4 tojas feherje
  • 15 dkg porcukor

Elkeszites

 A tesztahoz a tojasokat szetvalasztom
A cukrot a tojassargakkal es a vizzzel habosra kavarom
A lisztbe keverem a sutoport,es azt is a tojasos masszahoz keverem,es hozza adom a kakaot is
A tojas feherjeket kemeny habba verem es beleforgatom ovatosan a keverekbe
Egy tepsit kizsirozok,lisztezem,es a tesztat belesimitom es elomelegitett sutobe, kozepes tuznel keszre sutom
A kremhez a tojasokat szetvalasztom,es a feherjeket hutobe teszem pici soval
A liszthez keverem a tojassargakat,es aprankent a tejet,es csomomentesre keverem
Ezt suru kremme fozom,alacsony tuzon es allando kekeveres mellett
Hulni teszem
A puha margarint habosra kavarom a porcukorral,es a vaniliaval,es aprankent hozzakeverem a kihult masszat...en kezi mixerrel kevertem ki,igy szep sima lett
A kihult piskota tesztat kozepen viszintesen elvagtam,igy 2 lap lett belole
Az elso lapra simitottam a kremet,es ratettem a masodik lapot,es hutobe tettem
Ezalatt,goz folott kemeny habba vertem a tojasok feherjet,es a vege fele aprankent hozzaadtam a porcukrot
Jo kemeny es fenyes kell legyen
A hutobol kivettem a tesztat,es rasimitottam a megfozott tojashabot
Utana visszatettem a hutobe
Vizes kessel kell szeletelni
Csoki reszeleket is lehet tenni a tetejere...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése