2014. december 6., szombat

ZÖLDPASZULY LEVES


Hozzavalok

  • 0, 5 kg zöldpaszuly (fagyasztott)
  • 3 szál sárgarépa
  • 1 kis fej hagyma
  • so, bors
  • 1 leves kocka (elhagyhato)
  • olaj
  • ecet(izles szerint)
  • Rántáshoz:
  • 3 evokanal olaj
  • 1 pupos evokanal liszt
  • fűszer paprika

Elkeszites


 A sargarepat felszeleteltem
A hagymat kockakra vagtam,es keves olajon megfuttattam,majd hozzaadtam a sargarepat,sot,borsot,leves kockat,es felontottem annyi vizzel amennyi levest akartam kesziteni
Amikor felig megfott,hozzaadtam a zoldpaszulyt es keszre foztem
Amig a leves fott,elkeszitettem a rantast
Az olajban elkevertem a lisztet es csak adddig hagytam a tuzon ameddig az olaj habosodni kezdett
Hagytam picit hulni,es hozza adtam a piros fuszerpaprikat,felengedtem elore keves vizzel es utana a levesbol toltottem hozza
Csomomentesre kevertem es lassan adagolva a leveshez adtam
Foztem meg par percig es elzartam a tuzet
A vegen izesitettem ecettel es megszortam zeller levellel...
Petrezselyemmel is lehet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése