2014. november 20., csütörtök

HAGYMAS CSIRKECOMB


Hozzavalok

  • 4 also csirkecomb (fagyasztott)
  • 1 nagy fej hagyma
  • 2 cikk fokhagyma
  • so, bors, piros paprika
  • olaj a hagyma parolasahoz
Elkeszites

 A combokrol lehuztam a bort es mrgmostam oket (amikor fagyasztott csirket hasznalok,mindig lehuzom a boret,a hazinak nem)
A hagymat,es fokhagymat megpucoltam es kockakra vagtam
Az olojban megparoltam a hagymat uvegesre
Hozzaadtam a combokat es egyutt is paroltam amig a hus kiferedett (alacsonyabb tuzon)
Fuszereztem a soval,borsal,piros paprikaval,es hozzaadtam a fokhagymat is
Vizet ontottem alaja,annyit,hogy szinte ellepje,lefodtem,es hagytam amig kb.felig megpuhul
Ekkor levettem a fedot,es elomelegitett sutobe tettem addig,ameddig a viz elparolgott rola es a combok pirosodni kezdtek...
En egy olyan serpenyobe keszitettem amit a sutobe is lehet tenni (ne legyen muanyag a nyele)
Rizskorettel es eltett ecetes uborkaval talaltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése