2014. szeptember 10., szerda

ALMAS PUDINGOS KREMES SUTI




Hozzavalok

  • 5 tojas
  • 20 dkg cukor
  • 25 dkg liszt
  • 1 borospohar olaj
  • 1 borospohar tej
  • 1 kk. szodapor
  • 1 kg alma
  • fahej (orolt)
  • 2 ek.kakao
  • csipetnyi so
  • KREMHEZ:
  • 2 tasak vanilia pudingpor
  • 20 dkg porcukor
  • 1/2 liter tej
  • 20 dkg vaj vagy margarin
Elkeszites

 A tojassargakat a cukorral habosra kavartam,utana hozzaadtam az olajat majd a tejet,utana a citrommal felfuttatott szodaport,majd ezzel is kavartam,utana a lisztet aprankent hozza tettem es legvegul lazan a felvert tojashabot.
Ekkor,egy nagyobb tepsit sutopapirral kibeleltem es megkentem egy kis olajjal.
Kiraktam a tepsi aljat a meghamozott es vekonyra szeletelt almaval.
Meghintettem az almat orolt fahejjal
Erre rea ontottem, kb. a teszta haromnegyed reszet.
A maradek tesztaba bele kevertem a kakaot es rea ontottem a feher tesztara.
Eligazitottam szep marvanyosra es kozepes hofoku sutobe toltam.
Fogpiszkaloval ellenoriztem a sutest.
Langyoson kiboritottam egy nagyobb fadeszkara es lehuztam rola a sutopappirt.
Elkeszitettem a kremet:
Feloldottam a pudingport egy keves tejbe,hozzatettem a maradek tejet es allandoan keverve surure foztem,ugy,hogy ne legyen csomos.
Amig hult a puding,addig a vajat kikevertema porcukorral habosra.
A majdnem kihult pudingot aprankent hozza kavartam a vajas kremhez.
Ezt a vajas pudingos kremet rakentem egyenletesen a teszta almas felere.
A tetejet kakao porral hintem meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése