2014. szeptember 10., szerda

KEKSZES ALMAS KREMES



Hozzavalok


  • 1/2 kg haztartasi keksz
  • 1, 5 kg alma
  • 4 tasak vanikias puding(dr.Oetker)
  • cukor izles szerint
  • fahej
  • Maz:
  • 25 dk cukor
  • 2 nagy kanal kakao
  • 4-5 kanal lobogo forro viz
Elkeszites

 Az almat megmostam es lereszeltem....cukroztam izles szerint es oda tettem foni,keves vizzel....amikor szinte kesz akkor hozza tettem a vizzel feloldott pudingot,ha szukseges meg teszunk vizet hozza....ne legyen tul kemeny de hig sem...utoljara jon a fahej.
Egy keretes tepsibe lerakunk 1 sor kekszet erre a langyosra hult almat simitjuk....megint 1 sor keksz es rea az alma...meg egy sor keksz...a tepsi meretetol fuggoen rakjuk a sorokat.A felso reteg mindig keksz.Most elkeszitem a kakao mazat. A cukorhoz teszem a kakaot es ossze keverem majd 4-5 kanal lobogo forro vizzel elkeverem es a kekszre simitom.
A krem ne legyen tul  folyos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése